Haziq & Shamsul Iskandar & Golongan Parasit Dalam Kerajaan Pakatan Harapan

Image may contain: 6 people, people smiling, text

X SALAH TENGKORAK KAU !!..
BUKAN BINGONG LAGI…!!
KAMU MEMANG DAH TONGONG DAN BENGONG !!
ANJING GILA YG ADA VIRUS DAN DNA UMNO YG KAMU PILIH!…
ITU BARANG HARAMZADAH,BAHLOL..!!

Kerajaan PH Masih Menternak Virus Barah Berbahaya Yang Boleh Menyebabkan Kematian Kepada Jasad PH Sendiri

1 A C HARTA HARAM1 PEROMPAK UMNO

 

Kadang-kadang kena jugak bagi smash kat kerajaan PH ni agar tidak terlampau lena… jangan anggap bila sudah jadi kerajaan akar umbi tidak lagi perlu diambil peduli atau klau ambil pun sekadar sambil lewa… ni aku nk bagitahu menteri-menteri PH badan-badan kerajaan pusat dibawah sana bersepah lagi dgn puak UMNO, bila disuruh tamatkan kontrak menteri buat tak tahu…
Guru-guru KAFA, Kemas, felda, hatta Yadim sendiri pun masih mengekalkan balaci-balaci UMNO/BN. Kalau yang ini pun Kerajaan tidak mampu usahakan spy ianya diubah jangan harap dapat ubah dan mempengaruhi badan-badan tentera, polis, askar dan lain-lain.. sebab itu kita dapat lihat di PRK Rantau dan juga PRK-PRK sebelum ini, boleh dikatakan 90% polis dan tentera menolak PH.. macamana sebuah kerajaan yg dibentuk tetapi tidak disokong oleh tentera dan polis..? Pelik..!!
Tu belum bercakap tentang lantikan demi lantikan pusat diberikan kepada Pembangkang khususnya di Kelantan dan Terengganu. Ada ka patut pengerusi MSN negeri diberikan kepada EXCO PAS..  Orang-orang PH nganga saja.. nak masuk premis kerajaan pusat pun tak tahu atas kapasiti apa.. Exco Pas pula boleh keluar masuk premis kerajaan pusat, pi rasmi sukan tu, pi rasmi sukan ni.. buat sukan antara sektor kerajaan pusat, pi rasmi sukan sekolah kebangsaan.. untung la kerajaan negeri depa dapat masuk mempengerusi dan memfitnah kerajaan PH dalam masa yg sama depa juga yg dapat masuk ke premis kerajaan pusat yg menampakkan bahawa dia seorang cakna dan buat kerja.. wakil kerajaan pusat duk hayun batu saja.. kerja pun tak dapat sebab masih duk kekal muka biru geng macai dan walaun…
Aku bercakap sebagai orang duduk di akar umbi.. MPKK yang bising tempoh hari apa kesudahannya, melainkan hanya diperoleh manfaat oleh parti pembangkang saja.. Pengerusi MPKK, Pembangkang, S/U MpKK juga pembangkang.. depa ni dibayar elaun bulanan, wakil kerajaan pusat hanya jadi AJK, dapat la elaun datang mesyuarat 4 kali setahun RM35 setiap kali mesyuarat..lagi sedih mesyuaratnya di markaz pas, bangunan dan premis pas.. nak buat mcmmn kan, pengerusi dan SU dari Pembangkang..!! Ni semua idea yg tak guna semuanya..mengarut.. semua kelaut.. dah mcm wakil Kerajaan Pusat pula terhegeh-hegeh… menteri sepatutnya fikir sedalam-dalam benda ni..bincang dgn org yg sudah berpengalaman berada di negeri2 yg dikuasi pembangkang utk cari formula mcmmn nak buat dan atasi bukan tunjuk tahu semuanya… atas kertas tak sama dgn realiti…huhh… dari semua ni kesimpulan yg boleh aku katakan bahawa kerajaan PH sebenamya diperintah oleh pembangkang..!!
Satu lagi bab media.. Media memainkan peranan penting dan besar dalam mempengarusi dan, mewujudkan persepsi rakyat terhadap kerajaan.. Persepsi ni tuan puan.. tidak perlu pun fakta dan bukti berjela-jela.. cukup dengan tajuk akhbar yg besar yg ditulis utk memburukkan kerajaan, menyindir kerajaan.. ini sudah mampu membentuk persepsi buruk rakyat terhadap kerajaan.. apa yg kerajaan buat utk sekat benda ni semua..? Nak ikut demokrasi yg betul silakan… cuma kena beri perhatian pada benda-benda ni, nak buat sesuatu kena fikir juga kepada kelangsungan parti sebab hangpa duk diatas tu kerana orang parti yg berusaha naikkan hangpa…
Mudah saja bagi aku.. kegagalan Kerajaan PH untuk meyakinkan penjawat awam terutama tentera dan polis serta kegagalan PH menguasai media jika tidak diatasi dengan serius maka kerajaan yg ada ini tidak boleh mendabik dada mengatakan kami akan bertahan sehingga ke penggal seterusnya… C&P.

SEMOGA KERAJAAN PH TIDAK BODOH SELAMA-LAMANYA.