PAS RASIS DAN MENENTANG AJARAN ISLAM

1 ISLAM VS PAS1 UST SYAFIQ ASWAJA HINA US EBIT.1 US SYAFIQ RASUAH

1 PAS KERJA SYAITAN

1 EBIT KAFIR 21 EBIT KAFIR1 SOLAT BETUL XPAS.1 DOA PAS GILA.1 COVID DAP1 batu api 21 batu api 11 PERBEZAAN PAS DAN ISLAM

Skrg puaslah hati puak2 MANUSIA BERHATI IBLIS yg iri hati serta hasad dgn UEL nie, korang memang pandai cari salah silap orang, rasa diri korang paling betul dan alim lebih dari orang. Sebelum ko kritik orang mcm UEL nie, cuba ko renung dan tilik diri ko dulu, apa SUMBANGAN yg telah ko buat kepada masyarakat. 😠😤😡

Xpe ustaz.. Sebenarnya ramai yg sokong ustaz dan segelintir shj yg BERHATI BUSUK dan DENGKI dgn kerja amal ustaz.. apa2 pun sy doa kan semoga dimurahkan rezeki, diberi kesihatan yg sihat dan tabah menhadapi dugaan.. Pada zaman nabi pun ada juga yg x puas hati dgn kerja nabi.. Benda susah utk menyenangkan semua pihak.. Segala penat lelah dan harta benda ustaz akan di balas di akhirat nanti ustaz.. Percaya lah ustaz mmg baik dan jujur melakukan perkerjaan.. lupakan lah segala cacian, hasad dengki org dan yg penting Allah sentiasa dgn kita dan Allah sayang kita.. Love UEL.. 😘😍

=========

Menangis dari tadi. Cuma nak menangis pada Allah. Entahlah. Tersandar rasa. Rasa penat sangat. Walau saya ada kebenaran untuk memberi bantuan. Dari tengah malam semalam saya dihubungi untuk ke Cawangan Khas Bukit Aman. Terus ke sana hari ini untuk mendapatkan dan memberi penjelasan terutama kes viral beberapa hari lalu kerana ada aduan. Atas nasihat setakat ini sahajalah saya berkhidmat membantu semua yang dalam kesusahan. Mereka semua baik-baik melayan saya dengan sangat baik. Terima kasih sangat.

Cuma sayalah terasa sedih sangat. Andai saya menyusahkan sesiapa saya minta maaf. Saya memang tak boleh tengok orang tidur atas najis atau tepi jalan. Lebih seratus orang dah saya bayar penginapan dan tempat tinggal. Cuma beberapa kes tu saya kongsikan dengan kawan di media fb saya. Saya pun tak niat nak viral apa ke.Ramai anak-anak susah terbiar tahfiz saya bayarkan yuran mereka. Perniagaan saya sebenarnya sangat baik. Syukur pada Allah. Rezeki melimpah ruah. Saya belanja duit saya sendiri dari dulu lagi untuk bantu orang dimana-mana. Masa pkp ini dah berjuta habis. Duit simpanan saya sendiri dah sejuta ringgit saya belanjakan. Sekarang ramai juga mula bersama saya dalam kerja membantu dan menyelamatkan mereka yang dalam kesusahan termasuk frontliner.

Saya minta maaf. Saya memang jadikan media ini medan berkongsi rasa kasih sayang dengan semua. Tadi menangis saya beri keterangan pada beberapa pegawai sebab penat kot. Serius penat sangat. Saya tak salahkan sesiapa. Saya bukan ahli politik. Saya bukan sesiapa. Cuma cina Islam yang sayangkan Islam dan Negara Malaysia. 😢😭

Saya minta maaf pada semua yer. Atas nasihat setakat ini sahajalah saya berkhidmat pada semua secara langsung. Saya cuma akan transfer duit pada orang susah. Saya teruskan dari rumah sahaja. Jangan tag saya lagi kes orang susah. Nanti habis PKP baru saya cuba bantu.

Saya cuma nak peluk anak saya. Saya nak peluk bidadari saya. Selamat Ramadhan pada semua. Jika ini harga perlu dibayar setelah semua ini saya reda. Saya minta maaf pada semua ye. Saya salah. Kepada Allah saya berserah. Ya Allah aku adukan sedih aku, susah aku hanya kepada Engkau.😔😢😭

Ebit Lew