PAS MEMANG HILANG HALA TUJU – Khalid Samad.

1 TIKET KE SYURGA1 PAS BERSUBAHAT1 ULAMAK JAHAT1 TITM MUNAFIK1 BAHAYA FITNAH1 PENGKHIANAT NEGARA

PAS MEMANG HILANG HALA TUJU

Setuju dengan Khalid Samad. Parti itu memang hilang hala tuju. Bahkan kerja buat parti itu tak ada hala tuju, kecuali kejar jawatan politik saja.

Apa hala tuju parti itu? Dulu dia kata nak laksana hudud. Hukum hudud nyawa parti itu. Hari ini dia sokong MCA, parti tolak hudud. Mana hala tuju nak laksana hudud?

Kalau dia kata hala tujunya lawan rasuah, hari ini dia sekongkol dengan parti rasuah. Pemimpin Umno sedang berdepan dengan tuduhan salah guna kuasa. Dia bagi nyawa kepada Umno.

Oh, hala tujunya bela Melayu, peliknya dia sokong pemimpin MCA yang serang Nafas. Padahal Nafas membela petani yang hampir 100 peratus Melayu.

Dia kata hala tuju partinya bela Islam. Kalau betul, kenapa parti itu sebarkan kebencian sesama orang Islam? Masjid diguna untuk kempen parti dia sehingga makmum berpecah. Islam ajar berpecah?

Lagi, dia kata hala tujunya bela rakyat. Kalau ya, sepatutnya dia tak mainkan isu perkauman dan sentimen agama. Di Cameron Highland dia guna sentimen kaum dan agama dalam kempen. Padahal kaum dan agama apa pun, semuanya rakyat negara ini.

Kalau dia kata hala tujunya melahirkan pemimpin yang bersih, kenapa dia tak sokong pengisytiharan harta untuk semua ahli parlimen? Dia takut apa? Takut terbongkar sumber kekayaan dia?

Nanti pentaksub dia akan tanya, apa hala tuju kami? Ha ha … Hala tuju kami jelas. Pertama, tumbangkan BN. Kedua, jadi kerajaan ganti BN. Ketiga, lawan rasuah. Keempat, lawan rasis. Kelima, tolak sentimen agama melulu.

Dia? Bagi nyawa kepada BN, nak naikkan balik kerajaan BN, sokong perasuah, sokong rasis, kembangkan sentimen agama melulu. Mana hala tujunya?

Parti itu nak ada hala tuju macam mana, kelmarin kata haram, hari ni kata halal. Sekejap saman, lepas tu tarik balik. Orang lain buat haram, dia buat halal. Sekejap BMF, sekejap fitnah Nafas.

Memang tak ada hala tujulah…! Dah hala pun tak ada, macam mana nak tuju?
Ustaz ZOLA

Tahniah kepada YBM Khalid Samad – Terbaik Daripada Kerajaan Pakatan Harapan.

Image may contain: one or more people

Zaman umno bn tak leh nak selesai… Hebat Kerajaan PH… Tahniah kepada YBM Khalid Samad

UMNOPAS MENJADI KUDA TUNGGANGAN MCA DI TANJUNG PIAI, JOHOR

1 Khadam Terbaru Umno1 A PENYAMUN MSIA1 BABI RASUAH1 3 King1 AAA RASUAH1 AAA RASUAH 21 BUKTI AMAT JELAS

 

Semalam ini program ini disiarkan dalam Jom Channel.

Tanjung Piai,Pontian,Johor Darul Takzim diperkudakan kepada UMNO/BN — with Zawazi Yusof and YB Khalid Samad.

Menteri Wilayah Persekutuan Mempersilakan Dewan Perniagaan Melayu Malaysia Membeli Segera Tanah Kampung Baru Dengan Nilai RM2000 Sekaki Persegi.

Image may contain: text

1 PENIPU AAAA

Ramai pegawai tegar Umno-BN punca jentera penerangan kerajaan lambat

Ramai pegawai tegar Umno-BN punca jentera penerangan kerajaan lambat

Pengarah Komunikasi AMANAH, Khalid Samad berpendapat masalah penerangan mengenai dasar-dasar kerajaan Pakatan Harapan (PH) berlaku kerana wujudnya ramai pegawai berkaitan yang tegar menyokong Umno-BN.

Menurutnya, masalah tersebut bagaimanapun akan dapat ditangani dari semasa ke semasa sejurus melangkah ke tahun kedua pentadbiran PH.

“Kita kena faham jentera penerangan ini memang dipenuhi pegawai-pegawai yang tegar Umno-BN.

“Jadi bila kita ambil alih (kerajaan), bukan seperti ambil alih kereta atau lori, ikut saja apa kita cakap, jentera yang ada ini adalah manusia.

“Mereka sudah ada pemikiran bila sudah 60 tahun diisi dengan pemikiran Umno-BN, rasuah ‘ok’ dan sebagainya.

“Hal-hal inilah kita tangani sekarang ini. Saya faham tahun pertama, memang sukar untuk menguasai. Masuk tahun kedua ini, ia semakin pulih dan semakin pulih,” jelasnya.

Beliau berkata demikian baru-baru ini dalam slot Bicara YB Khalid Abdul Samad (Siri 34) semalam di Jom Channel bertajuk, “Islam Terbela di Bawah PH” dengan perantara Ashraf Wahab.

Sehubungan itu, Khalid menyeru agar semua pihak mengambil sikap bertenang dengan berusaha untuk menjadikan negara berbilang kaum dan agama ini boleh hidup aman bukannya tiada toleransi dan bermusuhan.

“Sama ada provokasi itu datang dari orang Islam atau bukan Islam kita kena cool. Yang penting kita kena cool.

“Jangan kita bertindak mengikut maklumat yang terpesong dan menyeleweng. Ini adalah ujian kematangan rakyat Malaysia itu sendiri.

“Kalau ada orang yang membawa isu perkauman, kita tenangkan. Jangan kita simbah minyak lagi,” tegasnya.

Menteri Wilayah itu mengingatkan rakyat perlu fokus untuk mencapai perpaduan dalam keadaan aman dan suasana persahabatan.

“Kita kena tahu dan kita kena setuju apa yang kita mahu capai. Islam ajar bukannya tukang adu domba atau tambah minyak dan cili lagi.

“Itu bukan satu perkara yang wajar untuk kita lakukan. Kalau kita bertanggungjawab, kita ‘cool’ kan mereka,” tambahnya lagi merujuk kepada isu pendakwah Dr Zakir Naik.
Berita penuh https://malaysiadateline.com/ramai-pegawai-tegar-umno-bn-punca-jentera-penerangan-kerajaan-lambat/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

Ramai pegawai tegar Umno-BN punca jentera penerangan kerajaan lambat

KERAJAAN PH MEMANG TIDAK PANDAI MENGGUNAKAN KUASA YANG ALLAH SWT TELAH BERIKAN UNTUK MENJADI KHALIFAH ALLAH SWT TERBAIK.

Umnopas yang suka melaga-lagakan rakyat Malaysia dengan membangkitkan isu perkauman dan menyalakan api permusuhan diantara agama. Kini Umnopas amat aktif menyebarkan fitnah dalam negara Malaysia. Kita sebagai umat Islam dan rakyat Malaysia yang hidup dalam keadaan  maju dan harmoni mesti menolak serta menangkis dakyah jahat parti umnopas agar keharmonian kaum dan sikap saling hormat menghormati perbezaan agama terus dapat dinikmati bersama oleh generasi kita dan juga generasi anak cucu kita di bumi Malaysia tercinta.

Sila layari

https://partiamanahmalaysia.wordpress.com/?s=fitnah+jahat+umnopas

https://partiamanahmalaysia.wordpress.com/?s=fitnah+jahat+umnopas+terhadap+kerajaan+ph

untuk melihat betapa dahsyat dan buruknya wajah sebenar umnopas serta betapa busuknya hati orang-orang umnopas dalam menyebarkan fitnah.

 

365 KEJAYAAN CEMERLANG KERAJAAN PAKATAN HARAPAN

 

https://partiamanahmalaysia.wordpress.com/2019/07/08/365-kejayaan-cemerlang-kerajaan-pakatan-harapan/

9 Mei Berakhirnya 72 Peristiwa Hitam Ciptaan Najib

 

https://partiamanahmalaysia.wordpress.com/2019/05/10/9-mei-berakhirnya-72-peristiwa-hitam-ciptaan-najib/

Penyokonh Umnopas Rasis Nazrul Nazari Tidak Sabar lagi Menunggu Peristiwa  13 Mei Berulang Untuk Membunuh Cina Dan India

https://partiamanahmalaysia.wordpress.com/2019/08/13/penyokonh-umnopas-rasis-nazrul-nazari-tidak-sabar-lagi-menunggu-peristiwa-13-mei-berulang-untuk-membunuh-cina-dan-india/

 

Amanat Penting Lokman Adam Kepada Golongan Rasis Malaysia – KDN Sila Bertindak Segera

 

https://partiamanahmalaysia.wordpress.com/2019/08/17/amanat-penting-lokman-adam-kepada-golongan-rasis-malaysia-kdn-sila-bertindak-segera/

Kalau terjumpa fitnah melibatkan Kaum, Agama & Raja, tolong screenshot & hantar ke WhatsApp 016-2206262 (SKMM). Sebarkan.