Design a site like this with WordPress.com
Mulakan

RAMAI ORANG MELAYU MASIH BODOH

 

Sila layari link di bawah:⤵️

;/@,

Tanah melayu hampir licin..
Salah DAP ke UMNO- ?⤵️

RAMAI ORANG MELAYU MASIH BODOH

Aku hairan ramai melayu yang bodoh bongok dan bangang!!
Cina dah kuasai ekonomi lebih 70% bermakna kekayaan negara lebih 70% milik cina termasuk tanah!!

Masih lagi nak cerita tanah melayu milik melayu dan ketuanan melayu lagi ke??
Melayu telah di bangsat kan oleh pemimpin2 melayu itu sendiri pun masih tak sedar2 lagi, apa ke bongok lah agak nya!! 😬😟

## Terus kan baca jika anda seorang yang berpegang pada kebenaran bukan munafik..
Jika tidak di larang baca! ##

BUKTI BN- MEMBANGSAT KAN MELAYU:
Tanah rizab melayu hanya tinggal 13% sahaja..
Salah siapa?!!!!
Ekonomi melayu hanya 18% sahaja..
Terbelakang, tercorot dan terbangsat sekali berbanding bangsa lain..
Sepatut nya penguasaan ekonomi melayu 60%, baru lah seimbang dengan cina sebab melayu mewakili lebih 60% jumlah penduduk..
Terlalu jauh ketinggalan..
Salah siapa?!!!
Salah DAP ke?
Jelas ia nya salah BN- kleptokrasi yang telah gagal memartabat melayu walau pun telah memerintah lebih 60 tahun!!
Simpan sikit bodoh tu wahai melayu!!!! 😭😭😭

BUKTI BN PENGHIANAT RAJA2 MELAYU BUKAN DAP:
Lepas tu cerita DAP nak hapus kan kuasa raja2..
Padahal pemimpin2 melayu itu sendiri yang jadi penghianat raja2!!
Siapa yang kurang kan kuasa agong kalau bukan Tun- semasa dalam BN- dulu?
Zaman najib- plak kuasa tentera di rampas dan berpindah ke MKN..
Salah DAP ke?

BUKTI DAP TAK BERKUASA:
DAP nak laksana UEC dan ICERD pun gagal adalah bukti DAP tak berkuasa, tak menguasai apatah lagi perdana menteri jadi kuda tunggangan DAP..

Kenapa melayu takut dengan DAP?
Ia adalah hasil propaganda BN- hasil ciptaan Tun- semasa berada di BN- dulu sehingga kini masih di guna kan untuk memperbodoh melayu!

DAP komunis? Ada bukti ke? Kalau ada, lama dah DAP di haram kan di Malaysia!!
Dosa terbesar DAP adalah bagi peruntukan terbesar untuk agama Islam 62juta berbanding BN- dulu 13juta..
– Ahli DAP berbilang kaum dan ada yang melayu berbanding MCA dan GERAKAN 100% cina..

Yang curi duit 1mdb umno-..
Yang curi duit felda umno-..
Yang curi duit Tabung Haji umno-..
Yang curi duit MARA umno-..
Yang jual ic kepada China melayu umno- sejak 4 tahun lalu..
Tapi yang salah DAP rompak duit melayu dan Islam!!

MELAYU BERPECAH BELAH:
– PKR wujud kerana ketidakadilan dan kezaliman BN-..
– PAS wujud kerana UMNO- tak setuju hudud..
– BERSATU wujud sebab pemimpin UMNO- jadi penyamun (kes 1MDB)..
Ada kah salah DAP?

BUKTI MELAYU TETAP BERKUASA DAN MEMERINTAH MALAYSIA HINGGA KIAMAT:
1) Melayu majoriti bermakna akan menguasai di dalam sistem demokrasi..
Sekira nya DAP mahu kan sistem negara komunis atau republik maka perlembagaan negara perlu di ubah..
Adakah cukup ahli parlimen DAP untuk menang undi di parlimen?
Tidak..
Adakah ahli parlimen melayu baik dari kerajaan mahu pun pembangkang yang mengundi ikut DAP?
Tidak, hanya melayu yang gila sahaja setuju..
2) Undang2 tubuh kerajaan negeri mewajib kan hanya melayu jadi ketua menteri atau menteri besar..
(Kecuali di PP sebab cina majoriti di sana)..
Cina nak memerintah negeri pun mustahil apatah lagi negara? Memang mustahil lah kan akibat dari undang2 tersebut!!
-(Pemimpin melayu dahulu bijak dalam merangka sistem demokrasi berpalimen demi survival bangsa melayu, seolah2 mereka tahu masa depan!)
3) Agong mustahil akan perkenan sekiranya cina memerintah Malaysia..
KECUALI Agong dah gila!! 😄
– Percaya lah sekira nya benar PH telah terbukti membangsat kan melayu Islam maka semua melayu yang sokong PH akan keluar ramai2!!

Orang melayu sibuk bergaduh pasal politik tapi pemimpin2 melayu kaya kan diri sendiri jadi penyamun!!

👉 Kesimpulan nya buat apa melayu nak takut pada DAP sedang kan aku dah bukti kan melayu tetap memerintah Malaysia hingga kiamat??!!

BUKTI DAP BUKAN KOMUNIS:
Tidak ada seorang pun orang DAP yang di penjara kan kerana bersalah dalam tragedi 13 mei 1969..
-Kalau DAP komunis lama dah penubuhan nya di haram

Facebook Watch (https://www.facebook.com/izzuddinaljitrawiy/videos/547079032634007/)
Izzuddin Al Jitrawiy
Hak Orang Melayu kian dikikis tanpa disedari.. . Misi ReBRANDing SEJARAH & AKHIR ZAMAN by @izzuddin.al.jitrawiy . #batalionalmahdi #imammahdi…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: