Najib di mahkamah semua tak tahu, di FB berlagak serba tahu

1 MELAYU BODOH1 ALLAH IZIN MENIPU

1 HADI SYAITAN 31 HADI SYAITAN 21 MANGSA PN1 HARAM BERSEDEKAH DGN HARTA HARAM

Info Rakyat

Najib di mahkamah semua tak tahu, di FB berlagak serba tahu

05/06/2020 7:00 AM
Najib di mahkamah semua tak tahu, di FB berlagak serba tahu

Bossku di Mahkamah “Tak Tahu”…..Tak Tahu…Tak Tahu

Lebih AS$1 bilion dana 1MDB secara curang dipesongkan ke good star limited – bossku tak tau

Lebih AS$1.37 bilion dana 1MDB dilencongkan ke aabar bvi – bossku tak tau
Lebih AS$1.26 bilion dana 1MDB dialihkan ke akaun bank Singapura miliki tanore finance corporation – bossku tak tau

RM42 juta dana SRC international dimasukkan ke akaun bossku – bossku tak tau

tapi dalam FB bossku berlagak serba tahu ..
malu aper bossku!

Najib di mahkamah semua tak tahu, di FB berlagak serba tahu

Bossku di Mahkamah “Tak Tahu”…..Tak Tahu…Tak Tahu

Lebih AS$1 bilion dana 1MDB secara curang dipesongkan ke good star limited – bossku tak tau

Lebih AS$1.37 bilion dana 1MDB dilencongkan ke aabar bvi – bossku tak tau
Lebih AS$1.26 bilion dana 1MDB dialihkan ke akaun bank Singapura miliki tanore finance corporation – bossku tak tau

RM42 juta dana SRC international dimasukkan ke akaun bossku – bossku tak tau

tapi dalam FB bossku berlagak serba tahu ..
malu aper bossku! C&P.

30 ‘KEJAHATAN’ KERAJAAN PN SELAMA 3 BULAN

1 RUU YANG HILANG1 TSMY BAPA KATAK1 TSMY 26 BILION

1 HADI SYAITAN 31 HADI SYAITAN 2

30 ‘KEJAHATAN’ KERAJAAN PN SELAMA 3 BULAN

1. Rakyat kena kurung
2. Masjid tutup
3. Operasi kilang arak diteruskan
4. Solat Jumaat tiada
5. Menteri dan Exco didenda langgar undang-undang
6. Sekolah tutup
7. Hotel bangkrap
8. Kematian akibat pemandu mabuk meningkat mendadak
9. Ramai dibuang kerja
10. Semua MP dapat jawatan GLC
11. Bilangan Menteri meningkat mendadak
12. Sokong kerajaan India tindas umat Islam
13. Skandal RM30 juta KKM
14. Syarikat penerbangan gulung tikar
15. Sidang Parlimen tanpa perbahasan
16. Pendapatan kerajaan merosot hampir 60%
17. Setiausaha Dewan Rakyat ditukar kerja.
18. Perkataan ‘babi’ dijerit 15 kali dalam Sidang DUN.
19. Konsesi balak Kedah dibuka semula
20. Tambang feri Kangkawi naik
21. Harga barang keperluan naik mendadak
22. Perlantikan Duta-Duta Khas bertaraf Menteri
23. Golongan professional dlm GLC disingkir keluar, lantik orang politik.
24. Peruntukan RM58 juta untuk kolej milik MCA.
25. Seluruh pelabuhan-pelabuhan dikuasai MCA.
26. Kes pembunuhan Adib senyap
27. Sijil UEC diiktiraf
28. Jual saham strategik milik GLC
29. Orang hanyut Rohingya dibiar mati di laut.
30. Media dikongkong semula.

MUHYIDDIN DALAM KETAKUTAN

1 TSMY BAPA KATAK1 TSMY 26 BILION1 ULAMAK KATAK1 KATAK BEROMEN1 HADI SYAITAN 31 HADI SYAITAN 21 MANGSA PN1 MELAYU BODOH1 AZMIN HAMIL

Ketakutan menyelubungi Perdana Menteri Muhyiddin Yassin apabila mengumumkan pakej rangsangan pemulihan ekonomi tanpa membentang dan membahaskannya di parlimen, kata Anggota Parlimen Sepang, Hanipa Maidin.

Menggelarkan Muhyiddin sebagai ‘PM tebuk atap’, Hanipa berkata dalam mana-mana negara demokrasi, kerajaan tidak sepatutnya mengumumkan pakej rangsangan ekonomi melibatkan perbelanjaan negara tanpa kelulusan parlimen.

“PM gomen tebuk atap umum pakej ransangan pemulihan ekonomi sekali lagi.

“Kali ini jumlahnya RM35 bilion. Masuk hari ini dah kali ketiga PM tebuk atap umum pakej ransangan. Tiga kali umum dalam keadaan pakej dua yang pertama pun masih belum pernah dibentang dan dibahas di Dewan Rakyat, jauh sekali diluluskan.
“Kesian. Ketakutan menyelubungi beliau. Apa pun, dalam sistem demokrasi berparlimen, nak isytihar apa pun isytiharlah tapi kena ingat, mesti kena bagi parlimen lulus,” katanya dalam satu hantaran di Facebook.

Terdahulu, Perdana Menteri Muhyiddin Yassin mengumumkan Pelan Jana Semula Ekonomi Negara (Penjana) bagi merangsang ekonomi susulan wabak Covid-19.

Baca: PM: Pelan jana semula ekonomi perkasakan rakyat, rangsang ekonomi

Pelan jangka pendek bertemakan ‘Bersama Menjana Ekonomi’ itu juga bertujuan melonjakkan perniagaan yang terjejas akibat perintah kawalan pergerakan (PKP).
Kerajaan mengariskan 40 inisiatif dengan peruntukan RM35 bilion bagi mencapai matlamat tersebut dengan RM10 bilion merupakan suntikan fiskal langsung.

Antara lain, Muhyiddin mengumumkan ‘Sukuk Prihatin’ berjumlah RM500 juta pada suku ketiga tahun ini untuk membiayai perusahaan mikro dan geran penyelidikan bagi penyakit berjangkit.

Pada 27 Feb lalu, Dr Mahathir Mohamad mengumumkan pakej rangsangan ekonomi bernilai RM20 bilion.

Pada waktu itu, beliau telah meletakkan jawatan sebagai sebagai perdana menteri tetapi dilantik oleh Yang di-Pertuan Agong sebagai perdana menteri sementara sehingga perdana menteri baru dilantik.

Muhyiddin, yang dilantik menggantikan Mahathir kemudiannya mengumumkan pakej rangsangan RM250 bilion pada 27 Mac, dengan tambahan bantuan untuk perusahaan kecil dan sederhana dalam bentuk pinjaman dan geran percuma pada 6 April.

Beberapa pihak termasuk pembangkang sebelum ini menegaskan pakej rangsangan berkenaan perlu dibahaskan di parlimen terlebih dahulu sebelum dikeluarkan.

Persidangan parlimen pada bulan Mac ditangguhkan pada 18 Mei, tetapi hanya untuk mendengar titah Yang di-Pertuan Agong tanpa sesi perbahasan.

Menurut Hanipa, kerajaan bukan sahaja mengumumkan satu, malah tiga pakej rangsangan ekonomi melibatkan wang negara tanpa mendapat restu parlimen.

“Dalam pakej rangsangan terbaru ini, PM gomen tebuk atap kata gomen akan terbitkan Sukuk Prihatin bernilai RM500 juta dengan tema “Daripada rakyat, kepada rakyat” tapi tak pernah pergi Dewan Rakyat!

“Anyway, gomen tanpa mandat rakyat tak malu ke nak cakap “dari rakyat”. Cakaplah dari pengkhianat, kan nampak lebih jujur!”

“Apapun, bergembiralah selagi boleh ya,” katanya. C&P.

BERKAT MELAYU ISLAM DAN RUU 355, MISS MALAYSIA MEMENANGI MISS ECO INTERNATIONAL 2019 – TAHNIAH HADI DAN ZUL.

1 RUU YANG HILANG1 MISS MODEL 2019

1 MISS ECO 2019

1 HADI SYAITAN 31 HADI SYAITAN 21 KATAK BEROMEN1 TSMY 26 BILION

KUALA LUMPUR: Wakil Malaysia, Amy Nur Tinie Abdul Aziz diumumkan sebagai Miss Eco International 2019 selepas penyandang anugerah ratu cantik alam sekitar itu ditarik balik kemenangannya.

Perkara itu diumumkan penganjur Miss Eco International dalam Facebook rasminya semalam.

Amy Nur Tinie, 24, pemenang tempat kedua pertandingan itu diumumkan Miss Eco International 2019 baharu selepas ratu cantik dari Peru, Suheyn Cipriani mengandung dan tidak dapat menjalankan tugasnya sepanjang tempoh itu. C&P.

MCA hantar 100 peguam lawan RUU355

1 PENJENAYAH BEBAS DI MALAYSIA

1 TSMY BAPA KATAK1 TSMY 26 BILION1 MANGSA PN1 ULAMAK KATAK

Tadi tengok berita Peguam Bodoh untuk mencabar kewujudan Sekolah Vernakular ke Mahkmah Persekutuan.. Inilah Peguam yg sama membela budak pencuri di Lowyat dulu..Depa ni angkat isu Sekolah Vernakular tu bukan lah lah sebab apapun..melainkan nak berpolitik.. panaskan sentimen kaum dan agama..

Yang Peguam UMNO sorang ni kononnya nak hapuskankan Sekolah Vernakular, Yang MCA hantar peguam nak mencelah mempertahankan Sekolah Vernakular.. Ini mainan UMNO dan MCA nak tunjukkan masing masing mahu jadi Juara Melayu..dan Sorang Jaguh Cina, Inilah game perkauman dan Kelompok Ashabiyah dalam BN..

sama mcm Kes Jawi..MCA mula mainkan sentime menolak Jawi, Dan DAP terperangkap..UMNO dan PAS pulak berlakon mempertahankan Jawi, depa Menyerang DAP.. masing masing berlakon jadi juara kaum masing2..inilah Politik Ashabiyah..depa guna sentimen kaum untuk Politik..

Isu Sekolah Vernakular ni bukan baru..Dah 60 Tahun.. UMNO BN dulu tak buat apa pun.. Masa tu depa menang 2/3 Parlimen, Depa nak pinda Perlembagaan pun boleh..Jadi tak payah beretorik… Dulu Menteri, hatta anak Ketua Pemuda UMNO,Asyraf Wajdi pun hantar anak sekolah Cina..tak payah pura pura berlakon jadi Jaguh Melayu..

Nak ubah sistem pendidikan bukan kerja mudah..Bukan kerja Politik.. ia satu proses yang panjang.. Yang geng PH pun ramai yg terperangkap dgn Puak Ashabiyah UMNO dan MCA.. cerita budak boleh cakap Melayu atau tidak..bukan bergantung pada sistem persekolah Vernakular..tapi peranan Ibu Bapa.. pergaulan pelajar tu..

Ramainya jer orang Cina, hatta keputusan SPM dan PT3, yang ramai dapat keputusan yg baik dalam BM tetap anak Cina.. jadi berhentilah beretorik.. anak Melayupun ramai yg fail BM kalau nak cari sebab..

Kalau orang tanya, Kenapa perlu hantar anak sekolah Cina, dah ada sekolah Kebangsaan.. Sepatutnya Soalan itu kita kena tanya pada diri sendiri.. Kenapa ada Ibu bapa hantar Sekolah Pondok ? Sekolah Tahfiz ? Sekolah Agama sedangkan ada Sekolah kebangsaan.. Setiap ibu bapa ada kehendak dan sebab mereka sendiri..tak payah retorik sangatlah..

Sama lah game depa dalam isu RUU 355 dulu.. Yang UMNO dan PAS berlakon perjuangkan Islam.. Yang MCA dan MIC berlakon mempertahankan Hak bukan Islam.. Yg PAS & UMNO berlakon nak bentang pindaan RUU355.. yg MCA hantar 100 peguam nak lawan RUU355..

Jadi hargailah sistem dan peliharalah sebaiknya kepelbagaian dalam Negara kita.. ada bermacam jenis Sekolah, Sekolah Agama, Sekolah Tahfiz, Sekolah Cina, Sekolah Swasta..Sekolah International..

Tugas Kerajaan hari ini, Perkasakan Sekolah Kebangsaan.. Jadi kan Sekolah Kebangsaan sekolah Terbaik.. Lahirkan dari Sekolah Kebangsaan mereka yg berjaya menguasai pelbagai bahasa termasuk Mandarin.. sepertimana dulu kerajaan memperkenalkan JQAF.. akhirnya esok, Masyarakat sendiri akan berubah.. 🙂

Ipohmali

SKANDAL 1MDB
Kes terbaru tidak kurang USD 10 B duit Rakyat telah dicuri melalui 1MDB oleh Najib & Jho Low.
Lapor : KUWAIT ANTI MONEY LAUNDERING.

BIL TNB MELAMBUNG TINGGI ?

1 TSMY BAPA KATAK1 TSMY 26 BILION1 ULAMAK KATAK1 KATAK BEROMEN1 HADI SYAITAN 31 HADI SYAITAN 21 PENJENAYAH BEBAS DI MALAYSIA

OH TNB KU…

1. Saya terima banyak aduan tentang isu bil TNB yang bukan sahaja tinggi tapi juga yang tak masuk akal dan tak munasabah.

2. Misalnya, ada yang yang dapat bil tinggi walau pun rumah tak berpenghuni kerana tuan rumah tinggal di rumah yang lain.

3. Ada orang kampung yang hanya seorang ibu tua sahaja tinggal di rumah itu, tiba tiba dapat bil dekat RM 300++. Mengamuk sakan orang tua itu.

Bila di’confront’, TNB boleh kata “Oh… Musim PKP ni banyak pakai letrik makcik!”. Depa ingat makcik tu tak pandai. Makcik tu jawab, “Saya tinggal sorang-sorang kat rumah, sebab anak tak boleh balik”.

4. Akhirnya, TNB mengaku the bill was charged based on “agak-agak”… Alasan TNB, “Pemeriksa meter tak dapat buat kerja kerana PKP”. Mak datuk, senang je depa cari jalan keluar…

5. Untuk TNB dan Gomen Tebuk Atap… Janganlah tipu rakyat dan bagi depa susah lagi… Di mana hati anda semua?

Bagi yang puji kata 100 hari pemerintahan Gomen Tebuk Atap cemerlang dan rakyat puas hati… Jangan sampai rakyat sumpah anda tau!

YB Sepang
12/06/2020.

MUHYIDDIN – PM PALING LEMAH, PENAKUT TAPI REALITINYA KUAT BERPOLITIK

1 TSMY BAPA KATAK1 TSMY 26 BILION1 ULAMAK KATAK1 HADI SYAITAN 31 HADI SYAITAN 21 RUU YANG HILANG

GENG RAJA LAWAK PINTU BELAKANG (PN).

MUHYIDDIN – PM PALING LEMAH, PENAKUT TAPI REALITINYA KUAT BERPOLITIK

Oleh : Shahbudin Husin

Sempena 100 hari Muhyiddin Yassin menjadi Perdana Menteri pada 9 Jun lalu, ternampak begitu banyak puji-pujian dan sanjungan yang sengaja direka dikalungkan terhadapnya.

Terutama media arus perdana, pengampu dalam media sosial, pensyarah universiti dan tidak terkecuali pemimpin PAS, mereka dilihat bukan main gigih lagi memberi pujian kepada Muhyiddin.

Terlihat pujian dan sanjungan terhadap Muhyiddin ini melebihi apa yang pernah diterima oleh mana-mana Perdana Menteri sebelum ini ketika mereka melepasi tempoh 100 hari memegang jawatan tersebut.

Tak tahulah, mungkin kerana kedudukan Muhyiddin yang tidak begitu stabil dan cara beliau menjadi Perdana Menteri pula tidak mengikut normal yang sepatutnya, bak kata Duta ke Timur Tengah bertaraf Menteri – ikut tebuk atap – maka pujian dan sanjungan sebegitu rupa sengaja diolah untuk menenggelamkan ketidakstabilan yang ada.

Ada yang mengatakan dalam tempoh 100 hari ini Muhyiddin telah berjaya mengemudi negara dengan cemerlang, tidak berpolitik, hanya fokus kepada rakyat, layak diberikan markah A, rakyat lebih gembira dan bermacam-macam lagi kata-kata pujian yang tentunya mampu membuatkan songkok di kepalanya jadi lebih ketat daripada biasa.

Cuma yang agak sedikit musykil, tidak ternampak ada pemimpin UMNO turut ghairah memberi pujian kepada Muhyiddin berbanding rakan daripada PAS yang baru merasa nikmat jawatan dalam kerajaan.

Tetapi, jika kita jujur dan benar-benar melihat menggunakan kaca mata atau teropong yang putih bersih, bukan disaluti limpahan duniawi bertaraf menteri, benarkah Muhyiddin seorang Perdana Menteri yang boleh dikira berjaya dan layak diberi markah A?

Benarkah juga beliau seorang Perdana Menteri yang tidak berpolitik dalam tempoh 100 hari, sebaliknya hanya mengutamakan rakyat semata-mata?

Hakikat paling nyata ialah Muhyiddin belum teruji lagi kedudukannya kerana sejak menjadi Perdana Menteri, beliau bukan saja mengelak untuk mengadakan sidang Parlimen, malah tidak pernah sama sekali berdepan wartawan secara langsung.

Dengan itu, kita tidak tahu sama ada beliau benar-benar ada sokongan majoriti atau sebaliknya.

Lantaran tidak berani mengadakan sidang Parlimen, malah menangguhkan daripada 09 Mac kepada 18 Mei, kemudian menangguhkan sekali lagi kepada 13 Julai depan, itu pun belum dipastikan sama usul undi tidak percaya akan dibenar dibentang atau terus dihalang, tanggapan mudah ialah beliau masih tidak cukup sokongan di dalam Parlimen.

Jika benar sudah ada sokongan, kenapa mesti menangguh-nangguhkan sidang Parlimen?

Walau pun sudah 100 hari memegang kuasa, Muhyiddin juga satu-satunya Perdana Menteri yang tidak pernah berdepan secara langsung dengan wartawan.

Beliau hanya berani muncul melalui perutusan khas beberapa kali di depan kamera dan tanpa pertanyaan wartawan kemudiannya.

Walau pun Covid-19 mungkin merupakan alasan beliau tidak menghadiri pelbagai majlis yang dihadiri wartawan, tetapi tidak ada salahnya pun jika beliau bertemu media, misalnya setiap kali selepas menyampaikan perutusan khas, asalkan penjarakan sosial sentiasa dijaga.

Soalnya, kenapa setelah lebih 100 hari masih lagi tidak ada ruang untuk wartawan bertanya soalan secara langsung kepadanya?

Kalau ada sidang media, dapatlah kita menyaksikan sama ada beliau benar-benar petah dan mampu menjawab soalan wartawan, antaranya berkaitan kedudukan dirinya, kedudukan kerajaan yang diketuainya, serangan pembangkang, hubungan dengan UMNO dalam PN, bila PN akan didaftarkan, kewangan negara, program jangka panjang untuk rakyat pasca Covid-19 dan berbagai lagi.

Daripada situ, barulah kita boleh melihat sama ada Muhyiddin layak diberi markah A atau tidak?

Sekarang ini, bukan saja semua persoalan itu tergantung tanpa jawapan daripada mulut Muhyiddin sendiri, beliau juga tidak menampilkan sesuatu yang meyakinkan dan jelas untuk membawa negara ini ke arah mana dalam tahun-tahun mendatang selepas ini.

Asyik duduk di pejabat saja, kemudian balik ke rumah dan tidak mendedahkan perancangannya, maka kita semua jadi kabur mengenai hala tujunya sebagai ketua kerajaan.

Sebagaimana kita kabur mengenai sokongan yang ada di belakangnya, begitulah juga kita kabur sebenarnya tentang hala tujunya.

Benarkah beliau seorang yang menjaga kepentingan rakyat turut tidak diketahui dengan jelas kerana dengan banyak duduk di pejabat, yang terpapar hanyalah keghairahannya melantik Ahli-Ahli Parlimen mengetuai GLC, menyusun lantikan politik melibatkan pemimpin-pemimpin Bersatu serta menyingkirkan musuh-musuh politiknya, termasuk Tun Mahathir Mohamad yang merupakan pengasas parti itu.

Jadi, siapa kata dalam tempoh 100 hari ini Muhyiddin tidak berpolitik?

Memang beliau tidak banyak, malah hampir tidak ada bercakap tentang politik, tetapi semua tindakan dan kerjanya daripada pejabat lebih banyak melibatkan unsur-unsur politik dan mengukuhkan kedudukan berbanding kerja hakikinya sebagai Perdana Menteri di sebalik dalam masa yang sama berlagak suci dengan mengatakan rakyat muak dengan cerita-cerita politik.

Melalui kaca mana apa sehingga pemimpin PAS sanggup mengatakan rakyat kini lebih gembira di bawah kepimpinan Muhyiddin?

Siapa yang gembira – rakyat, pengampu dan penyokong Muhyiddin atau PAS kerana baru banyak diberi jawatan dalam GLC serta Senator?

Meski pun dengan bantuan kuasa sebagai Perdana Menteri yang ada dalam genggamannya, tindakan-tindakan politik Muhyidddin setakat ini menampakkan hasilnya lebih memihak kepadanya, tetapi persepsi umum, jika diperhatikan telah jatuh merudum lantaran kedudukan rakyat banyak dikebelakangkan, selain gambaran umum bahawa beliau adalah Perdana Menteri yang paling lemah dan penakut dalam sejarah negara.

Dalam banyak segi, Muhyiddin ternyata jauh lebih lemah serta penakut berbanding Tun Abdullah Badawi yang tidak mampu bertahan lama sebagai Perdana Menteri dan Najib Razak yang akhirnya berjaya dijatuhkan melalui PRU-14, tetapi jauh lebih kuat menggunakan kedudukan dalam kerajaan untuk politik berbanding kedua-duanya.

(Shahbudindotcom 12/06/2020)

10 SEBAB KENAPA PEMIMPIN PAS TAK BOLEH PIMPIN KERAJAAN MALAYSIA DAN AGENSI KERAJAAN

1 RUU YANG HILANG1 ULAMAK KATAK1 RIBA 36 KALI ZINA1 RIBA ORANG GILA1 ARAK KELANTAN1 E V Pas

1 HADI SYAITAN 31 HADI SYAITAN 2

10 SEBAB KENAPA PEMIMPIN PAS TAK BOLEH PIMPIN KERAJAAN MALAYSIA DAN AGENSI KERAJAAN

Seperti sedia maklum kerajaan Malaysia telah berubah dan bertukar daripada kerajaan sah pilihan rakyat kepada kerajaan baharu hasil pengkhianatan sesetengah ahli parlimen PKR.

Antara gabungan baharu kerajaaan ini yang dinamakan sebagai Perikatan Nasional (PN) adalah parti BERSATU, BARISAN NASIONAL (UMNO, MCA), GPS dan PAS.

Mereka telah bersekongkol dengan pemimpin terdahulu yang terpalit hodoh dengan kes makhamah serta pemimpin-pemimpin UMNO yang bermasalah.

PAS sebuah parti Islam yang panjang sejarahnya di Malaysia telah menjadi “King Maker” dengan jumlah ahli parlimennya seramai 18 orang sahaja.

Parti islam itu juga menjuarai beberapa siri pengkhianatan yang telah dilakukan sebelum daripada itu.

Parti itu juga telah menggunakan segala hujjah agama dan dalil untuk menyokong segala tindak tanduk mereka. Ini termasuk dengan menggunakan ikon watak suci bekas Mufti Wilayah Persekutuan untuk menjadi Menteri Agama dan Mufti hujung peta sebagai pendinding kepada segala tindakan buruk mereka.

Wajah Parti Islam di Malaysia tercalar teruk dengan surat daripada Presiden PAS sendiri ke dunia arab sebelum dirinya menjadi duta Timur Tengah yang mana banyak fitnah dan tomahan yang tidak berasas dilemparkan kepada musuh-musuh politik yang tidak sehaluan dengan mereka.

Berikut adalah sebab, hujjah dan dalil kenapa PAS tak layak memimpin kerajaan Malaysia sebagai parti yang kononnya memimpin dan menegakkan Islam di Malaysia :

1) Pemimpin besar PAS suka berbohong dan menipu untuk dapat sokongan [1].
[1] https://www.bharian.com.my/berita/politik/2019/02/530480/abdul-hadi-restu-penafian-suara-nik-abduh

2) Pemimpin PAS suka fitnah dan buat tuduhan tanpa bukti [2].
[2] https://www.sinarharian.com.my/article/71608/BERITA/Mahkamah/Teresa-menang-saman-terhadap-Ketua-Pemuda-Pas-Selangor

3) Pemimpin PAS mengaku sebagai Agen CIA [3].
[3] https://www.thestar.com.my/news/nation/2019/02/14/nik-abduh-says-rivals-now-trying-to-paint-him-as-cia-agent

4) Pemimpin PAS sombong dan cakap besar [4].
[4] https://www.youtube.com/watch?v=rg8YpjUwUOk

5) Pemimpin PAS suka label orang, menghina serta bercakap buruk [5,6].
[5] https://www.youtube.com/watch?v=O41WvJgpRHs
[6] https://www.youtube.com/watch?v=sVLgivjTRI4

6) Pemimpin PAS sokong penerima rasuah dan salah guna kuasa [7].
[7] https://www.youtube.com/watch?v=qmiyFRC1oY0

7) Pemimpin PAS bukan Melayu-Islam, penakut dengan MCA [8]
[8] https://www.malaysiakini.com/news/514748

8) Peminpin PAS tidak mempunyai kompetensi dan tak berkelayakan [9]
[9] https://malaysiadateline.com/isu-video-pemuda-mca-bidas-siti-zailah/

9) Pemimpin PAS suka khianati Rakan-Rakan [10]
[10] https://www.sinarharian.com.my/politik/lebih-baik-pas-keluar-pakatan-rakyat-1.399927

10) Pemimpin PAS suka bermewah [11]
[11] https://kritik.com.my/kemewahan-pemimpin-pas-cerita-dari-mahkamah/
Kesimpulan

Pas dan kepimpinan PAS amat bahaya untuk merajui Malaysia. PAS adalah pengkhianat sebenar bangsa Melayu dan pelopor kepada pergeseran dan permusuhan yang sangat hodoh dalam masyarakat ummat Islam di Malaysia.

PAS bermusuh dengan semua pihak kerana kuasa dan kedudukan politik yang mereka idam-idamkan sejak dahulu, sekalipun pada hakikatnya keupayaan mereka memimpin sebuah kerajaan negeri sahaja pun ternyata gagal.

Hari ini mereka boleh bersama PN kerana disogokkan dengan kuasa dan kedudukan sekalipun tiada kelayakan dan keupayaan. Apabila sampai masanya kuasa dan kedudukan itu hilang atau ditarik balik, PAS akan sekali lagi berhujjah menggunakan agama demi survival politik mereka yang sempit.

TUNGGU WALAUN2 AL HADI DAN PENTAKSUB MOKHTAR SSNIK MELOMPAT KETEMPIKAN MENCIPTA DALIL

Hanya Orang Bodoh Percaya Kepada TSMY – Tan Sri Dato Dr Hj Mujeebudeen

 

Tan Sri Dato Dr Hj Mujeebudeen
@TSDMujeebudeen
hanya BODOH akn percaya

“Only Court (Mahkamah) Boleh Bebaskan Seorg Tertuduh” bila MENTERI UNDANG2 CJ & AG JABATAN KEHAKIMAN JABATAN PEGUAM NEGARA SPRM & PDRM semuanya dibawah PM.

& NOTHING MOVES WITHOUT HIS CONCERN/APPROVAL.

And They Think Malaysians Are STUPID.