Islam yang diwarisi melalui kelahiran perlu dilengkap dengan pengisian – Sultan Nazrin Shah.

Image may contain: 1 person, text

Seperti IMAN tidak dapat dijual beli tidak pula diwarisi waimah ketua keluarga iman atau ustaz belum tentu lagi anak dia beriman…

Oleh sebab itu perlulah ada pengisian agama dalam setiap jiwa anak2 muda agar lebih mudah memahami agama.

#SultanPerak
#SayangiMalaysia
#MalaysiaBaharu
#PertahankanMalaysia

11 KEKEJAMAN NAJIB TERHADAP TUN M

Image may contain: 2 people, people smiling, text

Simpati Pada Najib?? Tolong Ingat Balik..
Throwback what Najib did to TUN M last time

1. Tidak disediakan kerusi, surat jemputan kerajaan kepada Tun M dan Tun Hasmah ditarik balik ketika angkat sumpah YDP Agong ke 15.

2. Pengiring polis bermotorsikal ditarik balik

3. Unit Tindak Khas (UTK) dan bodyguard dikurangkan seminima mungkin

4. Sewaan Pejabat Bekas Perdana Menteri di Yayasan Kepimpinan Perdana dihentikan, pekerja am juga dipanggil balik

5. Gambar Tun M di Bangunan UMNO dihilangkan

6. Gambar KLCC dalam poster BN / TV3 dihilangkan

7. Pembantu Rumah dan tukang masak ditamatkan kontrak

8. Pesawat yang akan bawa Tun M dan rombongan disabotaj

9. Gambar Tun dikoyak.

10. Nama Tun M sbgai PM dibuang dari buku teks sekolah.

11. Tun Hasmah disiasat polis tanpa sebab.

Weh kalau nak list lagi banyak dan lagi kejam apa yang Najib dan sekutu buat kat Tun M. Kita semua saksi semua ni berlaku, saya nampak dan rasai sama sama masa dulu. Nak list orang sekeliling Tun M apa kena. Siapa yang baik dengan Tun M kena apa?

Tun M sedikit pun tak berdendam, Najib siap dapat escort sekarang. Ada ke ditarik? Dia siap mintak rumah kerajaan untuk dia letak barang2 dia. Tun M siap bagi lagi. Utk bodyguard semua ada. Tukang masak. Even muka Najib kat mana mana pun ada lagi. Kalau korang nak tahu Rosmah tu react macam dia masih bini PM tau. Ke sana kesini ada butler sendiri. Bawakkan payung. Tun Hasmah takde pun macam tu. Berjalan pun sorang diri bersama sorang bodyguard. Korang apa tau?

Kejam ke Tun M ni?

Isu kerusi tu? Kerusi tu ada je, dia je tak nak datang. Mengada ngada. Nak layan macam dia tu PM pulak, banyak cantik muka bini dia

MELAYU UMNO NI MEMANG MUDAH LUPA

 — with Armada Kinabalu.

LOKMAN ADAM MENYIARKAN SURAT ARAHAN PDRM

Image may contain: text

Image may contain: text

 

Pengawal peribadi Najib ditarik balik
KUALA LUMPUR: Tun Dr Mahathir Mohamad berkata Datuk Seri Najib Razak akan mendapat layanan ‘istimewa’ sebagai bekas Perdana Menteri sekiranya didapati tidak bersalah dalam siasatan skandal 1Malaysia Development Bhd (1MDB).
Perdana Menteri berkata, jika didapati tidak bersalah, beliau akan dapat kembali kelebihan seperti bekas Perdana Menteri yang lain.

“Beliau (Najib) dalam siasatan dan tidak mewakili bekas Perdana Menteri,” katanya selepas Majlis Iftar Perdana Menteri dan Menteri Dalam Negeri Bersama Warga Polis Diraja Malaysia (PDRM) di Masjid Bukit Aman, malam ini.

Beliau berkata demikian mengulas kenyataan Najib menerusi Facebook bahawa semua pegawai keselamatan, polis pengiring serta anggota dari Unit Tindakan Khas (UTK) sudah ditarik balik oleh kerajaan baharu kecuali seorang juruiring kanan atau Aide De Camp (ADC).

Dalam kenyataannya Najib berharap, kerajaan Pakatan Harapan (PH) supaya sentiasa menjaga kebajikan kumpulan pengawal pengiring, UTK, polis pengiring dan pegawai yang ditugaskan untuk menyediakan kawalan keselamatan dan bantuan kepada beliau dan keluarganya.

Menurut Najib, semua mereka adalah anggota dan pegawai berdedikasi yang akan berkhidmat kepada kerajaan hari ini dengan penuh kesetiaan.

“Hari ini saya membalas tabik hormat dan mengucapkan selamat tinggal kepada kumpulan pengawal pengiring, UTK, polis pengiring dan pegawai yang ditugaskan untuk menyediakan kawalan keselamatan dan bantuan kepada saya dan keluarga sama ada di Pejabat Perdana Menteri serta di kediaman rasmi Seri Perdana,” kata Najib menerusi kiriman itu di Facebook.

Najib berkata, tidak dapat dinafikan semua mereka diselubungi emosi dan ada yang menitiskan air mata ketika melafazkan kata-kata perpisahan.

“Saya dan keluarga tidak akan lupakan jasa, persahabatan dan kesetiaan mereka sepanjang sembilan tahun ini termasuk mereka yang sudah berjasa kepada kami selama 14 tahun semasa saya masih Timbalan Perdana Menteri.

“Hingga kita bertemu lagi, saya ucapkan kepada mereka selamat maju jaya dan berharap mereka akan terus berkhidmat kepada kerajaan baharu dengan dedikasi dan kesetiaan yang sama ketika bersama saya,” katanya.

Sementara itu ditemui pada majlis sama, Ketua Polis Negara, Tan Sri Mohamad Fuzi Harun, berkata penarikan balik pengawal dan polis pengiring Najib serta keluarga adalah mengikut prosedur standard operasi (SOP) yang ditetapkan Polis Diraja Malaysia (PDRM).

Katanya, ada kelayakan tertentu mengikut SOP yang patut diterima bekas Perdana Menteri.

“Kita akan kekalkan SOP yang ditetapkan. Bekas-bekas Perdana Menteri ada kelayakannya tertentu dan kita akan akur.

“ADC kita akan kekalkan. ADC untuk Datin Seri (Rosmah Mansor) kita akan kekalkan termasuk bodyguard (pengawal peribadi),” katanya.

Mengulas lanjut, Mohamad Fuzi berkata, pengurangan atau jumlah pengawal dan pegawai polis sebagai pengiring serta pengawal peribadi dikurangkan berbanding sebelum ini berdasarkan SOP.

RM6.9 Juta Kerajaan Pakatan Harapan Bayar Kepada Socso Untuk Kebajikan Guru Kafa – Yb Hajjah Fuziah Salleh

Walaupun terikat dengan Dasar Penjawat Awam yang kejat, kerajaan akan tetap komited membantu dan memandu kebajikan serta masa hadapan para guru KAFA.

Komitmen ini kita buktikan dengan usaha awal melalui peruntukan sebanyak RM 49 juta untuk kenaikan elaun dan RM 6.9 juta untuk SOCSO.

Antara 2009 hingga 2011, 1MDB pindahkan AS$1.83 bilion ke syarikat palsu

1 NAJIB MENYUSAHKAN RAKYAT

Bekas CEO 1MDB Shahrol Azral Ibrahim Halmi berkata jumlah tersebut dipindahkan ke dalam syarikat dikawal sama ada oleh Low Taek Jho atau CEO PetroSaudi International Tarek Obaid.– Gambar The Malaysian Insight oleh Afif Abd Halim, 7 November, 2019.

AS$1.83 bilion (RM5.5 bilion ketika itu) dipindahkan daripada 1Malaysia Development Berhad kepada syarikat yang kemudiannya disahkan palsu oleh penyiasat, dedah fakta kes melibatkan Najib Razak hari ini.

Pemindahan itu berlaku bermula pada September 2009 sehingga Oktober 2011.

https://www.themalaysianinsight.com/bahasa/s/195507?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook&fbclid=IwAR1xosXkmcjUnB5xHmt_wSgfyON6kZ1TIOT0mYlJwIk6sEzgx2NhvFRob0M

Seeyal punya Jiblis dan UMNo,
AS$1.83 bilion (RM5.5 bilion ketika itu) dipindahkan daripada 1Malaysia Development Berhad kepada syarikat yang kemudiannya disahkan palsu oleh penyiasat, dedah fakta kes melibatkan Najib Razak hari ini.

Pemindahan itu berlaku bermula pada September 2009 sehingga Oktober 2011.

Najib Bertindak Amat Zalim Terhadap Tun Dr. Mahathir Muhammad

Image may contain: 14 people, people standing

Pengawal peribadi Najib ditarik balik
KUALA LUMPUR: Tun Dr Mahathir Mohamad berkata Datuk Seri Najib Razak akan mendapat layanan ‘istimewa’ sebagai bekas Perdana Menteri sekiranya didapati tidak bersalah dalam siasatan skandal 1Malaysia Development Bhd (1MDB).
Perdana Menteri berkata, jika didapati tidak bersalah, beliau akan dapat kembali kelebihan seperti bekas Perdana Menteri yang lain.

“Beliau (Najib) dalam siasatan dan tidak mewakili bekas Perdana Menteri,” katanya selepas Majlis Iftar Perdana Menteri dan Menteri Dalam Negeri Bersama Warga Polis Diraja Malaysia (PDRM) di Masjid Bukit Aman, malam ini.

Beliau berkata demikian mengulas kenyataan Najib menerusi Facebook bahawa semua pegawai keselamatan, polis pengiring serta anggota dari Unit Tindakan Khas (UTK) sudah ditarik balik oleh kerajaan baharu kecuali seorang juruiring kanan atau Aide De Camp (ADC).

Dalam kenyataannya Najib berharap, kerajaan Pakatan Harapan (PH) supaya sentiasa menjaga kebajikan kumpulan pengawal pengiring, UTK, polis pengiring dan pegawai yang ditugaskan untuk menyediakan kawalan keselamatan dan bantuan kepada beliau dan keluarganya.

Menurut Najib, semua mereka adalah anggota dan pegawai berdedikasi yang akan berkhidmat kepada kerajaan hari ini dengan penuh kesetiaan.

“Hari ini saya membalas tabik hormat dan mengucapkan selamat tinggal kepada kumpulan pengawal pengiring, UTK, polis pengiring dan pegawai yang ditugaskan untuk menyediakan kawalan keselamatan dan bantuan kepada saya dan keluarga sama ada di Pejabat Perdana Menteri serta di kediaman rasmi Seri Perdana,” kata Najib menerusi kiriman itu di Facebook.

Najib berkata, tidak dapat dinafikan semua mereka diselubungi emosi dan ada yang menitiskan air mata ketika melafazkan kata-kata perpisahan.

“Saya dan keluarga tidak akan lupakan jasa, persahabatan dan kesetiaan mereka sepanjang sembilan tahun ini termasuk mereka yang sudah berjasa kepada kami selama 14 tahun semasa saya masih Timbalan Perdana Menteri.

“Hingga kita bertemu lagi, saya ucapkan kepada mereka selamat maju jaya dan berharap mereka akan terus berkhidmat kepada kerajaan baharu dengan dedikasi dan kesetiaan yang sama ketika bersama saya,” katanya.

Sementara itu ditemui pada majlis sama, Ketua Polis Negara, Tan Sri Mohamad Fuzi Harun, berkata penarikan balik pengawal dan polis pengiring Najib serta keluarga adalah mengikut prosedur standard operasi (SOP) yang ditetapkan Polis Diraja Malaysia (PDRM).

Katanya, ada kelayakan tertentu mengikut SOP yang patut diterima bekas Perdana Menteri.

“Kita akan kekalkan SOP yang ditetapkan. Bekas-bekas Perdana Menteri ada kelayakannya tertentu dan kita akan akur.

“ADC kita akan kekalkan. ADC untuk Datin Seri (Rosmah Mansor) kita akan kekalkan termasuk bodyguard (pengawal peribadi),” katanya.

Mengulas lanjut, Mohamad Fuzi berkata, pengurangan atau jumlah pengawal dan pegawai polis sebagai pengiring serta pengawal peribadi dikurangkan berbanding sebelum ini berdasarkan SOP.

Image may contain: 7 people, people smiling

Image may contain: one or more people, people standing and indoor

Image may contain: 2 people, people standing and text

Beginikah layanan kerajaan NAJIB BN PADA BEKAS PM 22 TAHUN???!!!

Jasa TUN M 22 tahun lalu TIADA KAITAN dengan penglibatannya dalam politik arus perdana sekarang.

TUN M layak mendapat perlindungan dari pengawal peribadi PDRM kerana JASA2NYA SEBAGAI PM DULU!!!

Menafikan hak TUN M sbg mantan PM hanya menunjukkan tanda2 KLEPTOKRAT kini mula bersalin kulit menjadi REGIM yg memaksa semua orang mengikut kehendaknya tanpa menghiraukan peruntukan2 tentang keistimewaan yg dijamin untuk mantan PM.

Sbg ketua kerajaan, Najib lupa.. selain dgn kehendak Allah, usaha Tun M sedikit sebanyak membantunya menjadi pm ketika ini. Namun Najib macam kacang lupakan kulit

Najib dan zahid kelihatan sangat terdesak sehingga sanggup membenarkan kerja2 kotor dan hina sebegini berlaku dibawah pemerintahan mereka.

Bangsa melayu bangsa yg penuh sopan dan tahu menghormati dan menghargai jasa2 pemimpin. Bangsa bugis dan jawa… tak tahu la pulak.

Tapi jelas dengan penarikan pengawal peribadi Tun M dari PDRM ini, Najib dan Zahid tak reti nak beza layanan untuk mantan pm dan orang biasa.

Orang yang tak reti nak hormat orang lain TAK LAYAK DIHORMATI!!!

 

03 Nov 2017
4.30pm

PETALING JAYA: Sebuah kumpulan veteran tentera berikrar memberi perlindungan kepada bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad berikutan keputusan kerajaan menarik balik perkhidmatan pengawal peribadinya.

Persatuan Patriot Kebangsaan (PPK) berkata mereka komited untuk memastikan tiada bahaya fizikal yang akan menimpa Dr Mahathir pada bila-bila masa, dan menggesa semua yang mendakwa diri mereka patriot memberikan komitmen sama.

“Seseorang tidak boleh menjadi ‘patriot’ bangsa jika dia tidak mempedulikan pemimpin negara yang telah berkhidmat kepada rakyat, negara dan pemerintah Malaysia.

“Sekiranya sesuatu yang tidak diingini berlaku kepada kesejahteraan peribadi Dr Mahathir, ahli PPK akan menyalahkan sepenuhnya kepada kepimpinan negara dan penjaga undang-undang dan ketenteraman, dan akan menuntut siasatan bagi mendedahkan kegagalan kerajaan hari ini,” kata Presiden PPK, Brig-Jen (Bersara) Datuk Mohamed Arshad Raji.

Rabu lalu, kerajaan mengumumkan penarikan balik khidmat pengawal peribadi Unit Tindakan Khas (UTK) Dr Mahathir.

Putrajaya turut menamatkan kontrak tukang masak dan pembantu rumah di pejabatnya.

Tahun lalu, khidmat polis trafik mengiringi perjalanan Dr Mahathir ditamatkan, dengan alasan beliau menyertai perhimpunan yang bercanggah dengan peruntukan undang-undang.

Dr Mahathir, yang mentadbir negara dari 1981 hingga 2003, merupakan perdana menteri Malaysia paling lama berkhidmat. Beliau keluar Umno tahun lalu dan kini mempengerusikan pakatan pembangkang melalui Pakatan Harapan.

Arshad berkata keputusan menarik balik pengawal peribadi Dr Mahathir adalah bersifat “amatur, tidak bertanggungjawab, tidak bermaruah dan jelas merendahkan martabat”.

“Saya tidak fikir rakyat Malaysia yang patriotik mahu melihat bekas pemimpin yang mereka dihormati dan dihargai, yang menjadikan Malaysia lebih baik, dilayan dan dimudaratkan dalam keinginannya yang tinggi untuk perubahan kepimpinan negara sekarang.

“Pemimpin dunia memandangnya dengan penuh hormat, dan Malaysia pernah dipandang tinggi semasa kepimpinannya. Semasa kemelesetan dunia pada 1998 yang turut merebak ke Asia Tenggara, tindakan Dr Mahathir yang menyelamatkan ekonomi kita.

“Tidak kira bagaimana beliau hari ini, lelaki yang begitu tegas menentang kerajaan pemerintah sekarang kerana alasan yang kita semua tahu, beliau pastinya tidak layak menerima layanan yang tidak bertanggungjawab oleh kerajaan.”

Melihatkan pelbagai perkhidmatan yang ditarik balik, Arshad persoal apa lagi yang akan diambil.

#TabikHormat
#SokongTun
#sedihplaktgkpicni⬇️😢😭
#sebakrasa

https://web.facebook.com/photo.php?fbid=10213289654869615&set=basw.AbqXABi3z7NZchBnO0YuHSIjtV0Agnt9CaJ1FwMXF2lbgren5NXOlMQkqi0sbr7n53HRNVwuS3Z9gmGU7YesOm5qPI5HouDc-Hh66_Lq2OBRHDqqhqW8F5FM3D6oY4HqNLUFuvZ1Cve2kjqBAeWIW-qXL_xm52VmpndK4MYByZBK6A.10212475060665492.2000398300197411.10213289654869615.1708634855876922.2125365494145228.1584846878219750&type=1&theater

 

 

Tiada lagi pengiring polis trafik buat Najib

1 MASIH RAMAI YANG BODOH

Pihak polis tidak akan lagi memberi perkhidmatan pengiring trafik bermotosikal kepada bekas perdana menteri Najib Razak.

Ini menurut surat dari ibu pejabat polis Bukit Aman kepada pegawai khas Najib, Mohd Shahrir Mohd Aripin.

Surat itu dikatakan dikeluarkan oleh jabatan siasatan dan penguatkuasaan trafik, Bukit Aman serta dikongsi di media sosial oleh bekas pegawai Najib, Isham Jalil.

Isham menulis di laman Facebook bahawa perintah itu berkuat kuasa dengan serta-merta dan tiada sebab atau alasan yang diberikan oleh kerajaan.

“Saya telah dimaklumkan bahawa kerajaan Pakatan Harapan (PH) telah mengeluarkan notis 24 jam untuk membatalkan perkhidmatan polis pengiring trafik untuk Najib Razak…

“Sekiranya anda penyokong Najib, mohon berilah laluan kepada kenderaannya untuk memudahkan urusan dan perjalanan beliau dalam berkhidmat untuk rakyat dan berkempen untuk BN untuk menyemak-imbang kerajaan,” tulisnya.

Pada Mei tahun lalu, anggota keselamatan Najib – kebanyakan mereka anggota polis – telah ditarik balik. Bekas perdana menteri lazimnya dibekalkan dengan perkhidmatan pengiring polis dan pengawal keselamatan.

Pada tahun 2016, Mahathir, yang ketika itu berkempen menentang Najib, juga menyaksikan hak istimewa yang diberikan kepadanya ditarik balik.

https://www.malaysiakini.com/news/499122?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook&fbclid=IwAR2C4670rrqG1jk3Vk9hnhHHFpcCAXmWr4sy7RjhRP5VvfXTq4ZsBgx69QU

 

Image may contain: 1 person, text

PENDIRIAN PATRIOT: PENARIKAN KEISTIMEWAAN TUN M

………………………………………………………
VETERAN IKRAR PERTAHAN TUN M

Persatuan Patriot Kebangsaan menyelar keputusan menarik balik khidmat pengawal peribadi Unit Tindakan Khas (UTK) kepada bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad.

Menyifatkan keputusan itu tidak bertanggungjawab, presidennya Brigadier Jeneral (B) Datuk Mohd Arshad Raji berkata pihaknya berikrar akan terus “mempertahankan dan melindungi” bekas perdana menteri itu.

“Kita tidak boleh jadi patriot kepada bangsa ini jika tidak bersimpati dengan pemimpin negara yang telah berkhidmat kepada rakyat, negara dan Raja-Raja,” katanya dalam satu kenyataan.

Keputusan menarik balik pengawal peribadi Mahathir Rabu lalu adalah langkah terbaru dikenakan terhadap negarawan itu sejak beliau menjadi pengkritik kerajaan dan pengerusi gabungan parti pembangkang.

Sebelum ini, kontrak tukang masak dan pembantu pejabatnya juga ditamatkan, manakala khidmat polis pengiring juga ditarik balik.

Mohd Arshad berkata keputusan itu adalah “amatur, tidak bertanggungjawab, tidak bermaruah serta merendahkan” bekas pemimpin yang telah memimpin negara selama 22 tahun dan membawa banyak kemajuan ekonomi kepada negara.

“Para pemimpin dunia memberi perhatian yang tinggi kepada beliau dan Malaysia pernah mendapat penghormatan semasa kepimpinannya. Semasa kemelesetan global 1998, tindakan Mahathir menyelamatkan ekonomi kita.

“Tidak kira apa pun beliau hari ini, beliau pastinya tidak berhak menerima layanan yang tidak bertanggungjawab seperti itu oleh kerajaan,” kata Mohd Arshad.

Katanya, anggota persatuan bekas tentera itu akan menyalahkan kepimpinan negara sepenuhnya sekiranya sesuatu tidak diingini berlaku kepada Mahathir.

https://web.facebook.com/search/top/?q=penarikan%20pengawal%20peribadi%20tun%20m%20&epa=SEARCH_BOX

https://web.facebook.com/mutalip.namasaya/videos/649518108769845/

Mutalip Nama Saya

Kumpulan bekas perajurit negara hari ini berjanji untuk mempertahankan dan melindungi bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad, berikutan penarikan balik pengawal peribadinya

Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan Presiden Persatuan Patriot Kebangsaan, Brig Jen Mohd Arshad Raji juga menyeru mereka yang memanggil diri mereka sebagai patriot, untuk melakukan perkara yang sama.

Penarikan balik pengawal peribadi Mahathir pada hari Rabu adalah langkah terakhir Putrajaya yang dikenakan ke atas negarawan itu, sejak beliau menjadi pengkritik utama pentadbiran Datuk Seri Najib Razak dan sebelum menjadi pengerusi gabungan parti pembangkang sekarang.

Sebelum ini, kontrak pembantu peribadi dan pembantu pejabat Mahathir juga ditamatkan dan sebelum itu, keistimewaan perkhidmatan pengawal polis juga ditarik balik.

Mohd Arshad berkata keputusan untuk menarik balik pengawal peribadi adalah amatur, tidak bertanggungjawab, tidak bermaruah dan merendahkan diri bekas pemimpin yang memimpin negara selama 22 tahun, dan membawa banyak pencapaian ekonomi dan sosial untuk negara.

Sekiranya sesuatu yang tidak diingini berlaku kepada Mahathir, ahli Persatuan Patriot Kebangsaan akan menyalahkan sepenuhnya kepimpinan negara dan menuntut penyiasatan terhadap kegagalan kerajaan semasa, katanya.

UMNOPAS JANGAN JADI BATU API DALAM ISU PM KE-8 KERANA PERJANJIAN BERTULIS ADA- ANWAR IBRAHIM

Image may contain: 1 person, smiling, text

KUALA LUMPUR: Presiden PKR Anwar Ibrahim mendakwa ada perjanjian bertulis menyatakan beliau akan dilantik sebagai perdana menteri selepas Dr Mahathir Mohamad meletakkan jawatan.

Anwar berkata, perjanjian bertulis membabitkan peralihan kuasa itu bukan lagi perkara rahsia, sebaliknya turut diketahui dalam kalangan pemimpin Pakatan Harapan (PH).

Terdahulu, Anwar berkata pimpinan PH bersetuju tarikh untuk Mahathir menyerahkan kepimpinan tidak akan dimaklumkan kepada umum memandangkan ia dilihat akan menganggu tugas Mahathir sebagai perdana menteri.

Anwar berkata, Mahathir sendiri sudah memaklumkan kepadanya bahawa perdana menteri itu tidak suka apabila sering diajukan soalan oleh media dan pihak-pihak lain bila beliau akan meletakkan jawatannya.

“Itu yang dikatakan kepada saya, dan saya hargai tindakannya. Dia beritahu saya bahawa beliau sudah membuat janji dan akan memegang janji berkenaan.

“Dia tidak suka orang memaksa. Bilakah tarikh sebenar beliau akan meletakkan jawatan, beliau tidak mahu jadi pemimpin tidak berfungsi. Beliau mahu berkhidmat,” katanya.

“Apa yang saya ingin katakan adalah, isu ini sudah selesai. Saya tidak rasa ia tindakan adil buat Mahathir, juga kepada saya serta negara sekiranya rakyat terus melakukan spekulasi,” katanya.

-FMT

PENCERAHAN 3 VVIP TERHADAP AGIHAN ZAKAT KEPADA GOLONGAN BUKAN ISLAM

Image may contain: 3 people, people smiling, text

Bila gereja beri bantuan kepada muslim miskin, dicemuh mereka dengan dakwaan nak tarik orang Islam masuk Kristian.

Bila pusat zakat beri bantuan kepada bukan Islam, diperlekeh pula. Disindir-sindir kalau boleh nak halang dari dilaksana.

#IslamItuIndah
#GemilangBersamaAnwar
#GengPM8