60 Tahun Umno Menindas Pas Tanpa Belas Kasihan – Kini Umno Berpura2 Sedih Setelah Najib & Umno Dalam Keadaan Nazak.

Dah tkde sokongan dr ahli parti sendiri ke?

Majlis Memperkenalkan CALON PAKATAN HARAPAN Dan Pelancaran Jentera PRK P.165 Tg. Piai – Semua di jemput hadir.

No photo description available.

Majlis Memperkenalkan CALON PAKATAN HARAPAN Dan Pelancaran Jentera PRK P.165 Tg. Piai – Semua di jemput hadir.

6 Ahli Parlimen BN Yang Dulu Mencaci Tun M, Kini Menyokong Tun M – Politik Umnopas Putar Alam.

Image may contain: 5 people, people smiling, people standing and text

Dulu depa kata Mahathir dah tua, dah nak mati, dok tikar sembahyang dah la… Pendek kata, segala macam kutuk seranah semua depa bagi pada MAHATHIR.

Sebab waktu tu, mereka tak mau PH menang.

Sekarang, depa masih lagi tak mau PH terus memerintah. Mereka usaha macam2 supaya ‘parlimen dibubarkan’. Kemudian timbul isu “PM8”, depa pun ambik kesempatan, masuk jarum… jadi batu api laga2kan Mahathir dan Anwar sebab dengan cara ini, PH boleh dipecah belahkan dan jika mana2 parti komponen PH keluar dari PH, maka pilihanraya akan terpaksa diadakan semula.

Ini kita panggil MELAYU YANG TAK ADA MARUAH.
Ini melayu yang BARUA kepada nafsu, kuasa dan JHO LOW.

#WeLoveTunM_DSAI
#DSAI_PM8
#7up

Umnopas Main Politik Batu Api Murahan

Image may contain: 1 person, text

Yahudi pun tak main politik keji jijik macam ni…

Kita sedia maklum Ustaz Nasruddin Hassan at Tantawi ni pernah menonton video lucah sewaktu PAS masih di dalam Pakatan Rakyat. Bil tontotan video lucah ini, ustaz ni mengelat tak mau bayar. Maka terpaksalah DAP yg bersama2 PAS di Jerman waktu itu tolong bayarkan.

Inilah orang yang sangat keji tapi bertopengkan watak seorang USTAZ dan mempergunakan sentimen agama dan kaum untuk mendapatkan apa yang dihajatinya. Orang macam ni jauh lebih keji dari yahudi dan majusi.

Adnan Zakaria Nan Mendoakan Kematian Kepada MP Temerloh.

Inilah bukti knapa Parti Pas patut diharamkan dan dihapuskan.. Kerosakkan dan Kecacatan otak pnyokong2 dah tak mampu utk dikawal..Dah smpai tahap busuk dan buruk..Hnya semata2 berbeza politik kepartian,sanggup dan tergamak doakan keburukkan kpd org sedang sakit dan bertarung nyawa di hospital?Kalau doa yg sama dilakukan terhadap mak bapak dia yg sedang sakit,agak2 dia gembira dan ceria tak?Ada pula walaun yg guna pic profile #sitinorhaliza yg tumpang aaminn kan..Agak2 apa perasaan Siti Norhaliza bila pic profile dia digunakan utk aaminn kan keburukan kpd org sedang ditimpa musibah?Adakah Siti Norhaliza tak nak saman bila gambarnya disalahgunakan?Bila kantoi maka walaun itu akn cover kononnya doakan supaya YB anuar tahir itu letak jawatan bkn doa dia mati cpt..terlalu mudah dibaca otak walaun..tungguuuuu..

Ribut Membadai Kedah Kerana Perbuatan DAP – Mokhtar Senget

Betul orang cakap serban atas kepala belum mampu menunjukkan dia punya kepandaian. Tetapi menunggang agama itu pasti. Tahulah bodoh tu percuma habis Mokhtar Senik – AJK PAS Pusat ni borong semua. Bukan kaleng-kaleng dia punya bodoh. 🤦🏻‍♂️