TNB minta pelanggan yang terkesan ke Kedai Tenaga

KUALA LUMPUR: Tenaga Nasional Bhd (TNB) hari ini berkata pihaknya mengambil maklum terhadap rungutan dan aduan pelanggan berhubung bil elektrik yang tinggi.

TNB dalam satu kenyataan yang dikeluarkan hari ini berkata pihaknya juga telah menerima dan melayani aduan mengenai perkara itu yang dikemukakan terus di Kedai Tenaga.

“Bagaimanapun, tiada penjelasan umum dapat diberikan kepada rungutan berkenaan kerana setiap kes perlu diteliti terlebih dahulu dan ia berbeza antara satu sama lain.

“Oleh itu, TNB memohon kerjasama pengguna yang terlibat untuk berurusan terus dengan Kedai Tenaga yang berdekatan kerana data pengguna hanya boleh diakses di Kedai Tenaga,” demikian menurut kenyataan itu.

Pengguna juga dinasihatkan untuk membawa bil masing-masing bagi memudahkan urusan semakan.

“TNB memberi jaminan bahawa jika berlaku terlebih caj, jumlah lebihan terbabit akan dikreditkan ke dalam bil pengguna pada bulan berikutnya,” jelasnya. – BERNAMA

http://m-update.com/2019/05/27/tnb-minta-pelanggan-yang-terkesan-ke-kedai-tenaga/?fbclid=IwAR2GULl6cuZ1I9mrDmWc_6iLY0pddHl-J-hgsg6JChaXVfXN_V6AVej9FYc

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s